WelCoMe To LurVe TraUMa Blog

Photobucket WelCoMe To LurVe TraUMa Blog. Special for Acoustic music cover. Collection of guitar chords, Tabs and lyrics created by EiJan.

Tuesday 5 February 2013

Sesal mendua – klangit band Cover



Chord Sesal mendua – klangit band

Intro:  C  G  Am  Dm

Am                     Dm
Dulu.. Aku pandang diriku
G
Kekasih yang setia
C                                  E
Tak pernah berdusta.. owh..

Am             Dm
Kini.. Aku mulai merasa
G
Sedap hati mendua
C                                        E
Perlahanku tinggalkan.. kamu

F                      Dm
Tapi.. Semakin jauh aku
F
Semakin aku rindu
G
Rindukan kamu

C
Menyesal aku putuskan kamu
G
Kerna ternyata aku tak mampu
Am
Menahan siksa azab cintamu
Dm                           G            Am
Aduh aduh mana tahan batinku

Am                    Dm
Mungkin… Mungkinkah kita bisa
G
Perbaiki semua
C                                E
Kembali bersama… owh..

F
Kerna semakin jauh aku
Dm
Semakin aku
F
rindu
G
Rindukan kamu

C
Menyesal aku putuskan kamu
Em                            E
Kerna ternyata aku tak mampu
Am
Menahan siksa azab cintamu
Dm                               G
Aduh aduh mana tahan batinku

C
Benar apa kau ucapkan dulu
Em                                  E
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Am
Menyesal aku curangi kamu
Dm                          G
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Music Bridge: C  G Am  Dm  G

C
Menyesal aku tinggalkan kamu
Em                            E
Kerna ternyata aku tak mampu
Am
Menahan siksa azab cintamu
Dm                           G
Aduh aduh mana tahan batinku

C
Benar apa kau ucapkan dulu
G
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Am
Menyesal aku curangi kamu
Dm                              G
Aduh aduh Tuhan tolong aku

C
Menyesal aku tinggalkan kamu
Em                                  E
Kerna ternyata aku tak mampu
Am
Menahan siksa azab cintamu
Dm                            G
Aduh aduh mana tahan batinku

No comments:

Post a Comment