WelCoMe To LurVe TraUMa Blog

Photobucket WelCoMe To LurVe TraUMa Blog. Special for Acoustic music cover. Collection of guitar chords, Tabs and lyrics created by EiJan.

Saturday 10 September 2011

Selamat Tinggal - Zizan & Dina Chord / Cover (acoustic) by eijaN



Selamat Tinggal - Zizan & Dina Chord

INTRO : F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m 

F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Selamat tinggal kawanku, Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu, Sentiasa di hati ini

C#m  G#m  F#m  C#m
Ok  Dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan, Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi

Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji mana erti, Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah, Kerana Tuhan yang menentukan

Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal

F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Selamat tinggal kawanku, Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu, Sentiasa di hati ini

F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini


Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa 
(jangan pergi, jangan pergi, jangan tinggalkan aku begini)

F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Selamat tinggal kawanku
(usah pergi)
Tak mudah aku pergi
(jangan biarkan ku menderita)
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini
(aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

 F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Walau ku pergi sayangku
(usah pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal 
(jangan biarkan ku menderita disini, jangan biarkan ku terseksa disini sayang)

 F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Selamat tinggal kawanku
(usah pergi)
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu sentiasa di hati ini
(aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

 F#m  B  G#m  C#m  F#m  C#m  E
Walau ku pergi sayangku
(jangan pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal 
(aku menyintai dirimu sayang, jangan biarkan aku sendiri disini sayang)

Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal

Chord By eijan

No comments:

Post a Comment