WelCoMe To LurVe TraUMa Blog

Photobucket WelCoMe To LurVe TraUMa Blog. Special for Acoustic music cover. Collection of guitar chords, Tabs and lyrics created by EiJan.

Tuesday 5 February 2013

Aku Suka Dia – Ainan Tasneem Cover



Aku Suka Dia – Ainan Tasneem Chord

D  A   Bm    G --> strumming chord ni ja... 

Aku lihat dia disana, Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya, Lalu aku menyapa dia
Dia pun membuka bicara, Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata, Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu..  huwooohuwoooo....

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya.. uuuwooowwoooo....

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya.. uwooo..uuwoooo

Aku suka dia


No comments:

Post a Comment